City of black and white

Hejsan bloggen!

Äntligen tar jag mej tid att blogga lite, vet att det varit tyst ett tag nu men det är som det är när man har fullt upp. Nu är det bara en vecka kvar på jobbet och sedan är jag ledig i tre veckor, dock lite helger och "hopp-ins" men då lovar jag att vara mer uppdaterad.

Hur som helst så står jag här i butiken, ska öppna om ca kvart så jag går och små fixar lite. Äter lite lunch, tomatsoppa, tummen upp!

Igår så skrev jag ett inlägg på facebook om en kille vid namn Mat Kearney, och vad får jag tillbka - vemär han? Hello sweethearts? En superduktig artist som jag älskar! Fantastisk musik. Gå in på Spotify och sök på hans namn så gör du dej själv en tjänst.

So long...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0