Fun house!

Idag hade jag en ledig dag. Yaaay! Och FF hemma, ibland är livet rättvist. Vilket betydde att jag kunde titta igenom första säsongen av One Tree Hill som jag började på igår och hade en lite fotosession när jag bakade.

Hittade en riktigt kul matlagningsblogg, http://www.linneasskafferi.se där jag blev inspererad till att baka cupcakes. Hur roligt som helst. Visst det är as gott också men eftersom att jag försöker undervika socker så mycket som möjligt nu när jag tränar så mycket och försöker hålla mej till en nyttigare och sundare kost så känns det ibland lite meningslöst att baka när jag knappt äter ngt, men det är ju buskul!

Tycker faktiskt att bilderna blev riktigt bra denna gång :)















Komma över på en fika?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0