Your art matter

Nu är det så att jag har köpt en hennapenna. Något jag skulle gjort för längesen men den dagen var idag. Tycker det är skitkul att sitta och rita på folk, och de verkar faktiskt tycka det blir bra? Hihi.

Jag kan tycka att tatueringar är skitsnyggt, och klart att jag starkt funderat på att göra en nu när jag fyllt 18 och allt. Men jag tror ändå inte att det kommer bli av. Kännslan av att "märka" sej för livet skrämmer mej, visst det går att ta bort eller kanske täcka över men hur snyggt är det? Och det spelar ingen roll om jag skulle tatuera in ordet frihet, jag skulle fortfarande vara märkt, något jag aldrig kommer kunna ta bort eller ånga.... Så denna underbara lösning hjälper mej!

Älskar när man har tatueringar som på sista bilden, och med ett snyggt linne som visar lite...mmm give me!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0