Girls night!

Efter att ha bara sovit 4 timmar inatt så kan jag säga att jag är väldigt stolt över att jag klarade av att jogga 8,5 km utan att ta ett enda "gå steg" till jobbet och sedan klara av att stå där och vara trevligt när de mest skumma typerna kan dyka upp hur som helst. Näe men idag var det full rulle kanelbulle i butiken, kunderna kom och gick och jag sålde en hel del, inga skumma typer. Men vädret var inge vidare, oskan slog ner när jag stod i köket och diskade, såg bara att eluttagen blixtrade till.

Tänkte visa lite bilder från igår iaf när jag hade mina tjejer över för grillkäk, våghals och tjejsnack. Älskar mina vänner så mycket. I sommar har jag bestämmt mig för att jag verkligen ska försöka umgås mer med dom jag nästan aldrig ser i vanliga fall.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0