Forever you go, forever I learn...

Hello my sweet little darlings!

Ledsen för dålig uppdatering men som jag förvarnade för ett tag sedan så blir det sämre inlägg då det blir mer jobb.
Sitter i butiken just nu och det är DÖTT! Sålt två grejer på hela dagen, inte bra... Vart håller folk hus?
Imorse joggade jag till butiken, 8,5 km. Yay! Väldigt varmt dock så jag är glad att vi har duschar här.

Medans jag sitter och väntar på kunder här så passar jag på att sysselsätta mej på andra sett, har bla hittat en artist som jag tycker väldigt mycket om och som jag spelar konstant. Bon Iver! Mitt tips är att du söker på spotify och lyssnar igenom, ni som inte har spotify kan köpa hans musik på Itunes, men se då till att börja lyssna på hans platta
For Emma, forever ago. Underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0