3 måsten

Tjena tjena!

Näe idag var det ingen bra tågdag, först missade jag de tåget jag skulle ha tagit och fick ta ett som gick en timma senare, innan jag hoppade på det så skulle jag ladda upp min tågkort med resor men när jag gör det så slutar automaten att fungera och tåget kommer rullande, så när jag sitter på tåget och tjejen som kollar biljetter kom ja då sa jag som det va men fick ändå pröjsa en ny biljett som kostade 187:- bara för att jag köpte PÅ tåget? Brukar annars kosta 80:- om man köper enkelbiljett i automaten.

I skolan var det lugnt, lite film första lektionen (buffy the vampire slayer) och sedan svenska och as tråkiga matten. Nationella matteprov imorgon, suck... Kommer inte klara det känner jag.

Tänkte iaf tipsa om lite film. Här kommer tre filmer som ni faktiskt MÅSTE se, de är underbara!

Första heter The Notebook. Åh säger jag bara, har blivit en utav mina absoluta favofilmer <3 En riktig romantisk en.

Den andra heter
The History Boys. En något udda film, engelsk och underbar. Se den säger jag bara!

Den sist men absolut inte minsta,
Mr Nobody. Den här får en verkligen att tänka till. Mycket om slumpen och vad man själv gör i sitt liv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0