I Love the way you lie

Hejsan hejsan på er!

Strålande sol och 22 grader varmt, vad mer önskar man en slapp onsdag?
Idag gick jag till skolan, fortfarande en aning snuvig men vafan jag kan ju inte sitta inne och häcka hela veckan. Det var kanska skönt faktiskt att få träffa vännerna igen, saknar dom så mycket när jag inte träffat dom på ett tag, lite larvigt med tanke på att de bara var fyra dagar men sant är det.

Idag var det full fart i studion. Fick uppdrag att göra ett bildspel med nio bilder, de behövde inte höra ihop men det skulle finnas en "röd tråd". Jag hade bara en lektion på mej så jag satsa på något snabbt och bra, min egna tolkning på I love the way you lie med Eminem och Rihanna. Jag vet inte om man kan se det eller inte men jag blev iaf nöjd :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0