Leva ut

Hejsan på er!
Hur har helgen varit? Min har varit helt crazy! Jobb jobb jobb säger jag bara. I lördags var det smygprämier för vår nya butik Leva ut som jag nu jobbar i på helger och i sommar blir det vardagar också. Mycket folk och mycket fix. Har varit så trött när jag jobbat klart så det var inte blivit någon ridning, får dåligt samveta men ibland blir det som det blir. Har jobbat från 10-19, så jag har varit helt slut.

Idag fyllde pappa år så vid lunchtid så drog vi oss upp till Taxinge slott, ligger ca två minuter från vår butik, och vi köpte oss varsin tårtbit, slottet kallas för kakslottet och de bakar sina egna bakverk där. Jag tog en super god nugattårta, mumms!

Är ju hundvakt åt lilla Maja också så hon har varit med mej hela helgen. Älskar den hunden så mycket!

Lite bilder på butiken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0