Nina Dobrev cover shoot seventeen fitness

Okej nu blir det väldigt många inlägg på en dag men jag är hemma, sjuk och har tråkigt så det är som det är. Just nu är jag så jäkla peppad på att sticka ut och springa i naturen igen nu när vädret är så underbart, har kollat runt på lite träningskläder, bikinis osv. Har bestämmt mej för att börja äta lite nyttigare också (kanske såg det tidigare inlägget), just nu kan jag inte påstå att jag äter lika onyttigt som jag gjorde för ca ett, två år sedan för då var jag verkligen bedrövlig men jag känner ändå att jag gärna köper en bulle eller chokladkaka till caffet fast det är helt onödigt, jag måste bli av med sockerberoeendet.

Klickade runt på Seventeenmagazines hemsida, en bra internationell tidning med tips och råd, och då hittade jag en behind the scenes video med Nina Dobrev from The vampire diaries som jag tänkte visa nu. Jäklar vad smal hon är säger jag bara, men det var inte det som fånga mitt intresse utan att hon har hittat sitt tränings sätt som funkar best för henne och hennes kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0