Pics från tävlingen

Hejsan!

Idag var det nationella prov i matte, nej det gick inte bra och jag suger i matte. Är så trött på det att jag inte orkar bry mej längre. Tråkväder ute, regn och gråa moln. Usch, hoppas att det klarnar upp till helgen, då är det första dagen på jobbet i butiken. Den heter Lev ut och säljer kläder för lite mer ute människor, friluftsfolk. I helgen fyller också min kära far år så det vore väl trevligt för honom också med fint väder på sin födelsedag. Idag var jag till och med iväg och köpte presse ;)

Här kommer iaf lite bilder från när jag var tävlingsfotograf ^^













Fler bilder hittar ni på: http://www.flickr.com/photos/norafrieswaldekrantz/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0