Ps/ I love you

Fredag 13/5 och jag stannade hemma från skolan...igen.
Okej, jag vet att det inte är bra att stanna hemma men jag vaknade upp med huvudverk och snuvan har kommit tillbaka, jag vill verkligen bli frisk snart. Idag skulle vi dessutom börja vid 12, ha en lektion då vi skulle kollat på ett avsnitt av Buffy the vampire slayer, ett avsnitt jag redan sett så jag kommer iaf inte missa ngt.

Här är några bilder jag tog här om dagen på Doc när vi longerade på utebanan. Jag insåg för ett tag sedan att jag snackar om honom hela tiden men lägger aldrig ut några bilder, så här har ni ^^








Kommentarer
Postat av: isabell SÅKLART

vi skulle gjort samhälle nora, så du missade visst NGT

2011-05-13 @ 18:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0