The town

Nu har jag lite bråttom, ska sticka ut och jogga innan jag måste dra hem, detta ska jag göra på en timma. Har redan försökt att skriva detta inlägg igår men då lackade datorn ur så att det fick bli idag istället.

Idag hade  vi bara  en lektion, samhälle. Började 12 men var i skolan ca 10 för att bli klar med ett grupparbete som legat och väntat. Egentligen kan jag inte säga att jag gör så mycket, förutom att vara programledare i vår dokumentär, jag kan inget om att klippa film osv och det var det som var kvar att göra.

Tänkte iaf tipsa om en super bra film. The town! I en utav rollerna hittar man också Blake Lively, en utav mina favorit skådisar, tycker hon är så himla härlig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0