Fly high and fall far

Fortfarande riktigt förkyld, hate it! Bara att vänta ut tyvärr. Fick ställa in min körlektion till imorgon, så synd för jag känner att jag verkligen behöver köra och pappa och Lotta borta så blir det inget körande hemma heller.

Så vad har jag gjort idag? Hm... typ inget. Har imprensip hungerstrejkat i fyra dagar så jag var faktiskt sugen på riktig mat idag, så jag samlade kraft och gjorde en lasagne men istället för pasta så blev det äggplanta. Lever nyttigt. Så skönt att bara kunna steka lite köttfärs och sen slänga in allt i ugnen och så får det sköta sej själv i ca en timma sen är det ju bara att ta fram och värma på när man är hungrig.

Medan jag tittade på Mean girls (så trist, har redan sett alla filmer här hemma så den var det ett tag sedan som jag såg) så snusade Isa här bredvid. Så sjukt söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0