Bring it on V-day

Glad alla <3 dag!
Hoppas ni får en underbart dag som ni kan dela med den ni mest önskar. Själv sitter jag i soffan med en påse nötter, inga romantiska stunder för mej inte. Ikväll blir det boxpass, får ta ut lite ilska och det ska bli sååå härligt. Taggar eftern dessa boxpass redan stunden efter det jag varit på just slutat.

Var ute på stan och hittade en snygg lite marinblå klänning som jag ska ha på mej på fredag då vi firar bästa Erika på Friday's och sedan ut och dansa. Ska bli sjukt kul!

Här kommer några bilder som jag tog förra tisdagen när jag var nere i studion. Temat vi hade var mode och jag tycker att jag lyckades ganska bra. Meningen är inte att det ska vara sådär "wow va snyggt, jag vill ha!" utan mer sofistikerat och anurlunda. U like?

Fler bilder hittar ni på http://www.flickr.com/photos/norafrieswaldekrantz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0