Obsessed

Hej bloggen och alla där ute som läser den. Antar att det kmr ta ett tag att få tillbaka mina kära läsare efter mitt långa uppehåll men nu tänkte jag börja igen. Känner att det är lite mysigt att blogga, ta lite bilder och berätta små händelser i vardagen  osv...

Idag har jag varit jätte duktig, gick upp tidigt på morgonen även om jag hade sovmorgon och ingen skola, och då snackar jag inte sådär halv 10 "lasy day" tidigt utan 7:00!!
Åkte till strängnäs och fick bilen besiktad, gick igenom felfritt den här gången. Yaay!

Ni vet när man tittar på folks skrivbord sådär, och det vanligaste man hittar är en "burk?" med pennor, insåg just att jag inte har ngr pennor alls men där emot en skål fylld med läppglans... Tror jag är en aning beroende






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0