Presence of perfect

Hejsan i kylan!
Nu är det bra allt kallt och jag bara kan INTE låta bli att längta till varmare tider. Sommardagar då det är för varmt för något långarmat, kvällarna då man fortfarande kan sitta i shorts, och sist men inte minst! Alla fina sommarklänningar! Dör en aning!

Igår var jag ute med mina hoomies från Nykvarn, super mysigt! Men shiiit vad kallt det var när vi skulle gå hem. Såklart så klädde jag mej för tunnt, men jag hatar att gå runt med en stor vinterjacka så man ser ut att väga 200 kg och ta upp två sittplater på tuben...

Kunde inte låta bli att drömma tillbaka till Australien lite, så här kommer några bilder att försvinna bort i medan kylan tinar bort.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0