Bored at home

Hejsan hejsan!

Vaknade imorse och upptäckte att det SNÖADE ute?! Vad hände? Det var ju 12+ grader och sol ute för några dagar sedan... Varför bor man i landet som ger falska förhoppningar?

Ligger nerbäddad i soffan med te, har gjort hela dagen... hela helgen också faktiskt, satans förkylning! Så det blir en hel del Tv och film tittande. Har idag idag sett:

3 avsnitt av säsong 9 av One Tree Hill (finns inga fler avsnitt uppe?!)

We bought a Zoo ( fyra av fem toasters), supermysig med Scarlett Johansen som alltid är grymm.

Breaking Down part 1, tycker slutet var lite lustigt och hade hoppats på att få ser mer men annars så!

The Stepfather, körde på lite thriller/horror. Kul att se Penn Badgley och Amber Heard spela tsm, dock inte så läskig men underhållande.

And Soon The Darkness, fortsatte på det läskiga spåret med Amber Heard i huvudrollen. Denna var dock lite mer kuslig.

Bridesmaids, (sååå fem av fem toasters!) Älskar allt i filmen, de som inte sett den, SE DEN!

Det är fasen deprimerande när jag ser listan med alla filmer = timmar som jag sett, men så fort jag ens försöker resa mej upp och göra ngn nytta så typ dör jag haha!

Hittade iaf några as coola gamla böcker i bokhyllorna här hemma som jag fotade. Tyckte de var lite fina










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0