Fit for life

Fortfarande sjuk och det börjar ta slut på grejer att göra här hemma... Iaf saker som man orkar göra. Så vad har jag gjort idag? NADA! Kollat massa film och tråkat. Suck säger jag bara, vill bli frisk!

Har troligen fattat mitt slutliga val till studenskivan, men inget jag tänker avslöja "fan va meningslös mening" men iaf haha! Temat är - jag kommer direkt från elr - från tv eller film elr ngt liknande om jag fattat det rätt. Har hittat många riktigt bra alternativ men kostymerna kostar så jäkla mkt och oftast måste man betala en massa frakt också...
Den bästa jag hitta var One Tree Hill ravens cheerleading uniform men den skulle gått på över 1500:- och det var innan frakt så jag kände att nja.

Igår hittade jag iaf de här riktigt söta auberginen, äggplanta om så vill, och kolla formen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0