Red always falls good on your lips

Ledsen för dålig uppdatering men det har varit fullt upp, som vanligt så kmr det och går i vågor. Det kan också vara dagar då man bara sitter och slöar och det skulle passa bra att fylla ut tiden med ett litet inlägg men då har man såklart inte datorn till hands. Laddade ned Blogg-appen men den strulade första gången jag försökte och sen har jag liksom gett upp hoppet, kanske ska ge den en andra chans?

Hur som helst så har sportlovet varit riktigt mysigt, men hej vad fort det går när man har kul!
Började ganska dåligt skulle man kunna säga men veckan lättade upp och det är tack vare underbara människor som orkar med mej och förgyllar min vardag. OXOX till er <3

Ikväll blir det biomys (har ni lagt märke till att mys är nog det ordet jag använder mest), This means war står på schemat så jag hoppas att den lever upp till förväntningarna.

Vill också bara uppmärksamma de små röda gojibär som man går förbi på Ica utan att lägga märke till. Fyllda med vitaminer och annat nyttigt och de är ju hur söta som helst. Lite sura men det ger bara frukostmuslin en twist!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0