Young Hollywood

Hejsan på er!

Sitter faktiskt på jobbet nu (whaaaat?), blogga på arbetstid?! I know men det är väldigt lugnt och jag har gjort de sysslor jag behövde göra. Skulle igentligen till Nynäshamn och softa med underbara människor, ett fint slut på sportlovet men jag fick hoppa in här iaf. Alltid är det ngt...

Har helt fastnat för The Hills. Är på säsong 3. Känner mej ngt efter men jag har hela tiden känt att människorna är så "B", typ Heidi och Spencer dramat, men till slut så fastnade jag. Ibland är det så skönt att bara ligga och slötitta på något oviktigt medans man gör annat eller typ sover.

Tänkte iaf lägga upp lite bilder jag tagit på senaste tiden från Instagram. Om ni vill följa mej där så heter jag: Tjallekalle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0